28 grudnia 2015

Od Queen Sea - Historia

Przyszłam na świat w zatoce Olquei. Spędziłam tam większość czasu, lecz nigdy nie dokonałam tam czegoś ,,wielkiego". Chciałam podróżować po świecie, odkrywać nowe rzeczy, a nie tylko leżeć i słuchać opowiadań przyjaciół. Lubiłam patrzeć w gwiazdy i śnić, że latam pośród nich. Miałam jedno marzenie. Zwiedzić świat i odnaleźć siebie. Dużo nie pragnęłam, ale co mogłabym rzec. Nie miałam rodziców, w każdym razie ich nie znałam. Chciałabym się z nimi kiedyś spotkać, lecz to niemożliwe. Nie wiem nawet czy żyją i gdzie są. Kiedyś na pewno ich spotkam, lecz nie dziś i nie jutro. Przyjaciółkom moim w głowach tylko czy dobrze dziś wyglądają, a mnie to nie obchodzi.
Pewnego dnia wyruszyłam na Pacyfik w poszukiwaniu siebie. Chciałam założyć rodzinę, ale nie na lądzie, ani w gwiazdach, tylko tu w wodzie.
Minął rok, a ja nic nowego nie odkryłam, lecz pewnego dnia poznałam Linzena przy rafie koralowej. Widać było, że nie był zbyt odważny żeby ze mną rozmawiać, lecz miał prawdziwe lwie serce. Zamieszkaliśmy razem i żyje nam się dobrze. Dba o mnie i niedługo będę matką, a on ojcem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz